Podstawowe informacje
Rok produkcji - 2019 | Ilość kabin - 5 | Ilość koji - 12 |
Oddajemy do Państwa dyspozycji najnowszy hit stoczni Bavaria, premierę 2018 prosto z targów w Dusseldorfie, pierwszą jednostkę takiego typu w Polsce. Jest to kompletnie inna od dotychczasowych Bavarii - łódka została zaprojektowana przez projektanta regatowych jednostek, jednocześnie wizualnie prawdziwe dzieło sztuki. Jest bardzo nowoczesna, centralnie zarządzana cyfrowo, przestronna, bardzo szybka i wygodna w żeglowaniu. Podstawowe cechy nowej łódki, tworzące jej unikalność i wielu wymiarach powodująca, że jest absolutnie najlepsza w swojej klasie.
Port macierzysty: Marina Gdynia
Schematy
Specyfikacja
Długość kadłuba - | 15,00 m |
Długość całkowita (LOA) - | 15,39 m |
Szerokość - | 5,05 m |
Zanurzenie - | 1,85 m |
Wyporność - | 15490 kg |
Masa balastu - | 4500 kg |
Powierzchnia ożaglowania - | 126 m2 |
Wysokość masztu - | 23.25 m |
Moc silnika - | 80 KM |
Zbiornik paliwa (diesel) - | 250 L |
Zbiornik wody - | 650 L |
Ilość kabin - | 5 |
Ilość koi - | 10+2 |
Ilość WC - | 3 |
Rok produkcji - | 2018 |
Ogrzewanie - | Tak (Webasto) |
Ster strumieniowy - | Tak |
Fok samohalsujący - | Tak |
Ploter w kokpicie - | Tak B&G (z WiFi) |
Autopilot - | Tak |
Szprycbuda - | Tak |
Opuszczana rampa - | Tak (elektrycznie) |
Media USB/Bluetooth - | Tak |
Głośniki kokpit i salon - | Tak |
Wejścia USB w kabinach - | Tak |
Zamrażarka / lodówka - | Tak 2 (szufladowe) |
Zarządzanie cyfrowe łódką - | Tak |
ROZMIAR I ROZKŁAD
Jacht o długości 15,39 m i szerokości aż 5,05 m, typowe „żelazko” gwarantuje największą w klasie przestrzeń zarówno w kokpicie, jak i salonie. Jacht posiada 5 kabin dwuosobowych i dodatkowo stół w messie łatwo przekształcany w dodatkowa przestronną koje, 3 łazienki, co powoduje bardzo wygodne żeglowanie dla 12 osób. Duża ilość okien i włazów powoduje niezwykle jasną dużą przestrzeń mieszkalną.
PROJEKT
Absolutnie nowa linia, powodująca najlepsze osiągi w klasie, dzięki nowej technologii lżejsza i szybsza od innych jednostek tego typu. Środek łódki to designerska zabudowa, niezwykle estetyczna i funkcjonalna.
KOMFORT
Jacht posiada ogrzewanie (WEBASTO), do żeglowania w chłodniejsze dni lub miesiące. Muzyka zarządzana jest przez strefowy najwyższej klasy zestaw audio-video Fusion, sterowany z kilku miejsc na łódce, zasilany przez USB, Bluetooth, Aux. Do dyspozycji są: szufladowe lodówka i zamrażarka, dająca wreszcie możliwość poukładania wiktuałów i napoi „obok, nie „jedno na drugim”. W kabinach znajdują się wejścia USB, światła LED i „dyskretne” nastrojowe oświetlenie.
Jacht zarządzany jest „cyfrowo” z panelu dotykowego, z którego można kontrolować światła, zbiorniki, akumulatory, ogrzewanie, muzykę, windę kotwiczną itp. Mało tego można to robić także z kokpitu, jak i zdalnie ze smartfonu czy tableta. Absolutny unikat na rynku. W messie relingi sztormowe na suficie i ścianach pomogą utrzymać równowagę.
KOKPIT
Najszerszy w swojej klasie, 5,05 m, w teaku, z ławką tylną na pawęzy, opuszczaną elektrycznie platformą kąpielowo – trapową i garażem na ponton, prowiant lub inne objętościowe elementy.
Kokpit mieści więc komfortowo całą załogę na pokładzie. W kokpicie znajdują się 2 kolumny sterownicze z dogodnym umieszczeniem manetki i ploter do łatwego nawigowania (zdublowany w messie). Oczywiście od wiatru chroni szprycbuda.
OŻAGLOWANIE, WŁAŚCIWOŚCI NAUTYCZNE, OBSŁUGA
Dwa żagle rolowane, o największej powierzchni w klasie (130m2), powodują świetne osiągi, łatwość obsługi. Fok jest samo halsujący, bez konieczności trymowania przy zwrotach, grot posiada dwie talie, daleko od zejściówki, pomagające wytrymować właściwie żagiel. Liny wyprowadzone po obydwu burtach do stanowisk sterowych powodują możliwość łatwej obsługi łodzi przez jedną osobę. Można dzięki temu możemy zabierać na łódkę „gości” czy przyjaciół niekoniecznie „żeglujących”. Prezentowane właściwości nautyczne są dla wiatru rzeczywistego 12w.
Jacht posiada silny 80 konny silnik i oczywiście ster strumieniowy ułatwiający manewry portowe.
NAWIGACJA
Mercedes w swojej klasie, B&G, z dwoma ploterami (messa i kokpit), zintegrowanymi z odbiornikiem AIS. Autopilot, instrumenty wiatrowe na obydwu kolumnach sterowniczych.